Oxboard
Reparatie / Garantie Procedure:
  • Controleer of het product in garantie is.
  • Vul het formulier op de volgende pagina in en druk op Verzend.
  • Zodra wij het ontvangen hebben zullen wij u een e-mail sturen met het RMA (Return Material Authorisation) nummer.
  • Bewaar dit nummer als referentie.
  • Producten zonder RMA nummer zullen worden geweigerd.
  • Stop het artikel in de originele verpakking, compleet met alle geleverde toebehoren en zorg dat deze goed verpakt zit in een verzenddoos
  • Voeg je aankoopbewijs/orderbevestiging die je hebt ontvangen bij de zending.
  • Schrijf het RMA-nummer op aan de buitenkant van de verzenddoos (niet op de verpakking van het artikel zelf). Plak de doos goed dicht
  • Binnen twee dagen zal er contact met U op worden genomen over de verdere afhandeling van uw aanvraag.

 In bijzonder voor het Oxboard One-T: dit model heeft een kleinere accu dan de andere modellen. Daardoor is de prestatieduur korter; ongeveer 40 minuten bij normaal gebruik en ongeveer 20 minuten i.c.m. een hoverkart. De prestatieduur wordt verder nog mede beïnvloed door het gewicht van de persoon, de omgevingstemperatuur en de ondergrond. Reclamaties m.b.t. deze prestatieduur kunnen niet worden gehonoreerd.